GIMP Suomi • #gimp-suomi @ freenode

Keskustelu

Latausyritys teidän sivuilta

Palautetta ja ongelmatilanteita yhteisöstä ja sen sivustosta.

Latausyritys teidän sivuilta

ViestiKirjoittaja Tutkija » 14.01.2013 10:50

Teen parhaillaan sukukirjaa indesignillä ja minulla ei ole photoshopia, joka turhan kallis.
Siksi useat kehuivat Gimpia, joka heidän mielestään sopii hyvin tällaiseen ja harrastajalle.

Siksi eilen ajattelin katsoa, mikä Gimp oikein on ja huomasin, että sen saa myös suomeksi.
Ryhdyin lataamaan sitä sivuiltanne ja en tiedä, mitä painoin ehkä väärin, mutta homma pysähtyi täysin ja minun oli se pakko lopettaa sulkemalla kone, kun ruudulta en päässyt mihinkään, se oli kerta kaikkiaan jumissa.

ja nyt sama seisonta tulee lähes kaikkeen netistä katsomaani ja minusta syynä on tällainen vasemmalle ylös tuleva
tieto The WiceConvert Commmunity Toolbar was installed, josta enempää ei näy - se kuitenkin jumittuu ruudulle ja ilman sammutusta ei pääse mihinkään netissä.
Minusta lataus tämän aiheutti

Ei enää kiinnosta Gimp, kun näin kävi, mutta mistä tämän teidän sivustolta tulleen saa pois.
Minulla on W/
Tutkija

Re: Latausyritys teidän sivuilta

ViestiKirjoittaja PowerLife » 16.01.2013 21:06

Ylläpidon selvitysten tuloksena olemme päätyneet siihen, että olet ilmeisesti mennyt asentamaan tuon kyseisen toolbarin jotenkin epähuomiossa ja se nyt vaivaa tietokonettasi. Tältä sivustolta tai the GIMPiä ladatessa se ei ole koneellesi tullut.

Tsekkaa selaimesi lisäosat ja poista toolbar jos se löytyy sieltä, muussa tapauksessa suosittelen jonkun virusskannerin tai vastaavan ajamista (vaikka CCleaner).
Who dares to play with death? Who smells the dragons breath?
PowerLife
Perustaja

Paluu Palaute ja ongelmat sivuston kanssa