GIMP Suomi • #gimp-suomi @ freenode

Keskustelu

Harrastuksesi

Yleistä höpinää kaikesta

Re: Harrastuksesi

ViestiKirjoittaja klank » 06.08.2008 07:47

PowerLife kirjoitti:Vaikea sanoa et kauanko pystyn olemaan veden alla, mut maksimi mitä pystyn sukeltamaan on joku 37m.

sekin on jo aika hyvin veleni saa delffiini potkuiklla noin 70m.
WIHAAA ; )
klank

ViestiKirjoittaja PowerLife » 06.08.2008 11:41

70m on aika paljon. Aika pirun paljon itseasiassa. Kuinka vanha veljes on? Mut toisaalta, ellen ihan väärin muista niin isä sukeltaa 100m kyl. Ja itseasiassa isän kautta tähän uppopalloon/sukeltamiseen tulinkin. Isän kanssa kävin pienempänä aina uimassa ja sukeltelemassa ja joskus isä haki korin ja laitto pohjaan ja sit palloteltiin yms. Sit tuli yks toinen kaiffari mukaan ja pari vanhempaa äijää ja siellä pelaillaan yhä. Harmi vaan kun Porissa ei ole uppopalloseuraa ja harrastajia on muutenkin aika vähän.
Who dares to play with death? Who smells the dragons breath?
PowerLife
Perustaja

ViestiKirjoittaja klank » 06.08.2008 16:48

PowerLife kirjoitti:70m on aika paljon. Aika pirun paljon itseasiassa. Kuinka vanha veljes on? Harmi vaan kun Porissa ei ole uppopalloseuraa ja harrastajia on muutenkin aika vähän.

Veljeni on 15

Jeps aika vähän tota uppopalloa harrastetaan. Tampereellakin taitaa olla vaan pari seuraa.
WIHAAA ; )
klank

ViestiKirjoittaja Iccolb » 06.08.2008 19:16

En vaella, vaan kävelen metässä.
PowerLife kirjoitti:Harmi vaan kun Porissa ei ole uppopalloseuraa ja harrastajia on muutenkin aika vähän.

Vähän hankala uskoa ettei moisia ole, ainakin nopeella googlauksella löytyy joku Porin Urheilusukeltajat jne.
Boom! Boom! Boom!!!
Iccolb

ViestiKirjoittaja PowerLife » 06.08.2008 21:27

Olen jäsenenä Porin Urheilsukeltajissa, ja siellä harkoissa on uppopalloilijoita sit joku 4-5 kappaletta jos hyvin käy. Pitäis olla joku 12 et sais kunnon pelit. Ja tää urheilsukeltajat on muutenkin aika laaja seura. On snorklaajia, harppuunakalastajia, laitesukeltajia, uppopalloilijoita ja kaikkia muita.
Who dares to play with death? Who smells the dragons breath?
PowerLife
Perustaja

ViestiKirjoittaja klank » 08.08.2008 09:20

Iccolb kirjoitti:Ei noista nyt paljoa mitään kerrottavaa ole. Keräilen levyjä

Itse ostin juuri eilen kaupasta alelaarista Slayer-Reign in blood levyn yli voimasesti paras lehy slayeriltä
Ja levy oli muuten vielä keräily edition. En kyllä nää mitään eroa alkuperäsessä levyssä :)
WIHAAA ; )
klank

ViestiKirjoittaja Japustiini » 13.08.2008 15:58

Ostin uuden kitaran <3 itse kitara 560 ja lisäkamat olisi tehneet satasen lisää, mutta tinkasin hinna pyörään 600:aan. Esittää vaan asiantuntevaa ja ei anna periksi niin kyllä hinta tippuu :DDD
Kuva
Japustiini

ViestiKirjoittaja 4lp1 » 18.08.2008 16:07

Noh, mitäs tässä. Virallisina harrastuksina (siis joita joka viikko harjoitan) kitaransoitto (5,5v akustista ja nyt 2. vuosi sähköllä alkaa), partio (ryhmänvetäjänä nakittamassa pikku-ipanoita), kuvataidekoulu (jossa sarjakuvia yritetään vääntää ja hengataan kavereiden kanssa) sekä sukellus.
Sukelluksessa sekä vapaa- että laitesukellus. Vapaasukellusharkat alkavat varmaan ens viikolla (joka perjantai-ilta hallilla treenit), ja laitesukellus on reissupainotteista, omat kamat hankin keväällä, ja kesällä olin viikon (10 dyykkiä) ahvenanmaalla leirillä.. Lokakuussa on sitten vapaasukelluksen ohjaajakoulutus, pitää vielä vähän treenailla, ja parantaa kropan kuntoa ;') Ja siis Lohjan Urheilusukeltajien jäsen olen, joskin asun Vihdin puolella.
Sitten epävirallisia harrastuksia ovat dataaminen, vaeltaminen (muutenkin kuin partiossa), pyöräily, lukeminen.. Välillä jotain juttuja kirjoittelen.
4lp1

ViestiKirjoittaja klank » 19.08.2008 13:45

Japustiini kirjoitti:Ostin uuden kitaran <3 itse kitara 560 ja lisäkamat olisi tehneet satasen lisää, mutta tinkasin hinna pyörään 600:aan. Esittää vaan asiantuntevaa ja ei anna periksi niin kyllä hinta tippuu :DDD

Mikä kitara tarttu mukaan Japsutiini?
Ja aika hyvin sait tingittyä :o . Normaalisti eivät anna rumpukapuloista edes 20snt.
Tosin tuo kitara + muut ihmeet niin on suurempi ostos..
WIHAAA ; )
klank

ViestiKirjoittaja .twilight » 15.09.2008 19:15

Parkour on varmaan se mihin käytän elämässäni harrastuksista eniten aikaa. Montaa lajia olen kokeillut enemmän ai vähemmän aktiivisesti, mutta loppujen lopuksi ne kaikki on sitten jäänyt taakse. Parkour tuntuu vain olevan se mun juttu, varmaan ihan vaan siksi, kun se on niin _vapaa_ laji :) trikkausta tulee kans tehtyä parkourin ohella. Hauskanpito tärkein, ei se mitä tekee =D

ja parkourin ohella on sit tullu valo -ja videokuvaus mukaan. Aattelin myöhemmin ostaa kunnon kameran ja kamat kuvaamiseen =)

Kitaransoitto on kans se mitä duunailen nykyään aika paljon kotona. Heitin siihen sen satakolmekymppiä näin aluksi, ja toistaiseksi vielä näillä kamoilla pärjään. Jos muuta ei jaksa tehä, ni menee joskus kolme-neljäkin tuntia päivässä tähän :)

Myöskin tulee piirreltyä aika paljon, kiitos laajan mielikuvitukseni =) "en koskaan 'pilaa' piirustuksiani, teen siihen vain mahdollisia muutoksia." Tämän myötä oon sitten kuvankäsittelyä tehny, alotin monta vuotta sitten, joskin nykyään on homma hääny vähän hajanaiseksi.
.twilight

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu