GIMP Suomi • #gimp-suomi @ freenode

Keskustelu

Tänne saa avautua!

Yleistä höpinää kaikesta

Tänne saa avautua!

ViestiKirjoittaja Hetsku » 22.05.2008 15:21

Eli, ohjeet otsikossa.

Noniin. Avaudutaan sitten.

Meinasin jo kirjoittaa pääni tyhjäksi tuonne irkkiin, onneksi ehtivät käännyttää minut ennenkuin on liian myöhäistä.

Katselin tuossa välitunnilla ihmisiä. Niitä riitti. Esitin eräälle vuotta nuoremmalle pojalle muutaman tarkentavan kysymykseni, ja sain vastaukseksi seuraavanlaisia asioita ihastuksestani. "-93 syntynyt (jäänyt luokalle siis), hiukset uudelleenvärjäytyvät ja vaatetyylit vaihtuvat joka toinen viikko, viimejaksossa nähty koulussa kahdesti..." Lista oli pitkähkö.

Miten tässä käy aina näin, että ihastun aina johonkin kummallisen hippiin, jonka koulumenestys on vielä laimeampaa kuin minun?
Vade retro, satana!
Hetsku
Perustaja

Re: Tänne saa avautua!

ViestiKirjoittaja Japustiini » 22.05.2008 17:02

Koska elämä on. Kaikilla luultavasti vastaavanlaisia kokemuksia. Jos gimppaajat nyt ulkona liikkuu. :ugeek:
Kuva
Japustiini

ViestiKirjoittaja PowerLife » 22.05.2008 17:45

heterosankari kirjoitti:Miten tässä käy aina näin, että ihastun aina johonkin kummallisen hippiin, jonka koulumenestys on vielä laimeampaa kuin minun?

Luultavasti samasta syystä kun mä ihastun aina sellasiin jotka ei oo yhtään kiinnostuneita musta tai alkaa sitten seurustelemaan mun kaverin kanssa. Elämä on yleensä aika julmaa. Yksi niistä monista syistä, joiden takia istun mielummin koneella on tää, että aina tulee tunti turpaan, teit mitä tahansa.
Who dares to play with death? Who smells the dragons breath?
PowerLife
Perustaja

ViestiKirjoittaja JuhaK » 22.05.2008 20:34

PowerLife kirjoitti:
heterosankari kirjoitti:Miten tässä käy aina näin, että ihastun aina johonkin kummallisen hippiin, jonka koulumenestys on vielä laimeampaa kuin minun?

Luultavasti samasta syystä kun mä ihastun aina sellasiin jotka ei oo yhtään kiinnostuneita musta tai alkaa sitten seurustelemaan mun kaverin kanssa. Elämä on yleensä aika julmaa. Yksi niistä monista syistä, joiden takia istun mielummin koneella on tää, että aina tulee tunti turpaan, teit mitä tahansa.

Tää kuullostaa jotenkin tutulta...
Kuva
JuhaK
Perustaja

ViestiKirjoittaja Japustiini » 23.05.2008 11:47

Välimatkat ovat myös kivoja. Kaikki kivat ihmiset muuttavat kivan kauas korpeen, mikä ei ole kivaa. Puran turhautumiseni spämmäällä kivasti sanaa kiva. Hitto, melkein runo.
Kuva
Japustiini

ViestiKirjoittaja Hetsku » 23.05.2008 14:24

JuhaK kirjoitti:
PowerLife kirjoitti:

Sattuma on valinnut GIMP-suomen ylläpitäjät. Elämättömiä kaikki.
Vade retro, satana!
Hetsku
Perustaja

ViestiKirjoittaja Iccolb » 05.06.2008 19:21

Kaikki inhoo tällästä pitkälettistä rumaa hippiä. :) Muutenkin ajatusmaailmani poikkeaa massasta niin paljon että jopa paras kaverini valittaa minulle, että "lopeta jo toi paskanjauhaminen, eiköhän kaikille jo oo tullu selväks"..
Boom! Boom! Boom!!!
Iccolb

ViestiKirjoittaja JuhaK » 11.06.2008 22:08

heterosankari kirjoitti:
JuhaK kirjoitti:
PowerLife kirjoitti:Luultavasti samasta syystä kun mä ihastun aina sellasiin jotka ei oo yhtään kiinnostuneita musta tai alkaa sitten seurustelemaan mun kaverin kanssa. Elämä on yleensä aika julmaa. Yksi niistä monista syistä, joiden takia istun mielummin koneella on tää, että aina tulee tunti turpaan, teit mitä tahansa.

Sattuma on valinnut GIMP-suomen ylläpitäjät. Elämättömiä kaikki.

Elämään tullut muutos :), teen karvaan poikkeuksen GS:n ylläpitäjissä.
Kyllä se elämä välillä hymyilee itse kullekkin.
Kuva
JuhaK
Perustaja

ViestiKirjoittaja Hetsku » 12.06.2008 10:58

JuhaK kirjoitti:Elämään tullut muutos :), teen karvaan poikkeuksen GS:n ylläpitäjissä. Kyllä se elämä välillä hymyilee itse kullekkin.

Tiedäthän, Juha, mitä tämä tarkoittaa?
Vade retro, satana!
Hetsku
Perustaja

ViestiKirjoittaja Japustiini » 13.06.2008 11:52

Voiko hän enää olla ylläpitäjä?
Kuva
Japustiini

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu